HTML

Angyalok,tündérek,angyalok

Az angyalok csodálatos világát és útmutatásait, szeretném elétek tárni,a saját magam életéből ill. angyalterapeutaként a klienseiméből merítve,hogy segítsem a nőket,hogy megélhessék finomabb rezgéseiket és,hogy nőiségük szárnyakat kaphasson.

Friss topikok

  • Febry: Nekem Tudna segíteni valaki? Nagy gondban vagyok, és csak őrlődöm tehetetlenül. Történetem: Boldo... (2013.06.05. 00:28)
  • Hajnal Anna: Kedves Angyalka. Annyit megjegyeznék, saját tapasztalatom, tengeri sót ne használjatok semmilyen ... (2013.04.16. 23:48)
  • n.444 (törölt): Drága Angyalka:) Várlak, és támogatlak a szárnyalásban:) (2013.03.19. 18:13)
  • Era85: Csak nem Rám gondoltál? Igaz, mindig nevetek, kacagok, még akkor is, ha sírni kellene, de sosem go... (2012.03.13. 16:43)
  • Violetta77: Kedves Nóra! Köszönjük szépen az újabb részletes bemutatást az Arkangyalokról!:) Kérlek írj még ne... (2011.06.17. 08:13)

Linkblog

2012.06.21. 19:57 n.444 (törölt)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://angyaliutmutatas.blog.hu/api/trackback/id/tr994603371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hajnal Anna 2013.04.16. 23:48:55

Kedves Angyalka.

Annyit megjegyeznék, saját tapasztalatom, tengeri sót ne használjatok semmilyen körülmények között. Két ásványom tette tönkre. :(
Azóta füstölő füstjében és folyó csap, vagy bubi mentes vízbe áztatom őket. Ez a legjobb.
Másik észrevételem, eddig az összes ásvány engem választott. Érdemes figyelni a belső megérzésekre, sokat segíthet az a tudat is, hogy úgy kezeled az ásványokat mintha a legjobb barátod lenne. Nekem elég erős, jó működő ásványaim vannak idestova negyedik éve. Örülök, hogy rád lelhettem. Követni foglak, mert ezotéria engem is érdekel, facebookon csoportba is vagyok.
Kívánok sok sikert, kitartást a Blogodhoz. Én is vezetek másmilyen témában. Megadom majd ha érdekel. :)
süti beállítások módosítása