HTML

Angyalok,tündérek,angyalok

Az angyalok csodálatos világát és útmutatásait, szeretném elétek tárni,a saját magam életéből ill. angyalterapeutaként a klienseiméből merítve,hogy segítsem a nőket,hogy megélhessék finomabb rezgéseiket és,hogy nőiségük szárnyakat kaphasson.

Friss topikok

  • Febry: Nekem Tudna segíteni valaki? Nagy gondban vagyok, és csak őrlődöm tehetetlenül. Történetem: Boldo... (2013.06.05. 00:28)
  • Hajnal Anna: Kedves Angyalka. Annyit megjegyeznék, saját tapasztalatom, tengeri sót ne használjatok semmilyen ... (2013.04.16. 23:48)
  • n.444 (törölt): Drága Angyalka:) Várlak, és támogatlak a szárnyalásban:) (2013.03.19. 18:13)
  • Era85: Csak nem Rám gondoltál? Igaz, mindig nevetek, kacagok, még akkor is, ha sírni kellene, de sosem go... (2012.03.13. 16:43)
  • Violetta77: Kedves Nóra! Köszönjük szépen az újabb részletes bemutatást az Arkangyalokról!:) Kérlek írj még ne... (2011.06.17. 08:13)

Linkblog

2011.05.08. 20:58 n.444 (törölt)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://angyaliutmutatas.blog.hu/api/trackback/id/tr822888294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsi lány42 2011.05.26. 13:07:24

Kedves Nóra!

Ez egy gyönyörű írás. : -)) Nagyon hasonló helyzetben vagyok magam is. Már megtaláltam én is a másik felemet, az igazit, azt a férfit, aki nekem mindent jelent, akivel le szeretném élni az életemet. Kértem az égieket; kaptam sok jelet, választ, hogy visszajön, de még nem vagyunk együtt. A szívem nyitva van, hordok rózsakvarc, ametiszt, holdkő, aventurin medált, hogy még tisztábbak legyenek az érzéseim. Remélem, hogy hamarosan mi is valóban együtt lehetünk, mert én úgy érzem, hogy egymásnak szánt minket a Sors. Már régóta türelmes vagyok, de továbbra is kérem az égiek segítségét az igazi, boldog, kölcsönös szerelemre. Júniusban megyek angyaltanfolyamra, hogy még jobban tudjak majd kommunikálni az angyalaimmal. : -))

Szeretettel és gratulálok az írásaidhoz.
süti beállítások módosítása